★SHINUTS★
★emmaがこょなく愛するSHINHWAのブログです★이 세상의 누구보다 멋진 혜성이오빠★어서오세요~★
he.gif スポンサーサイトhe.gif



he.gif ★YUCHUN - My Girlfriend★he.gif

line10.gif 
line10.gif 


믹키유천 - My Girlfriend


作詞:YUCHUN 作曲:JUN SUYAMA


Oh, no, no, yeah, yeah~
T.V.X.Q
You're my girlfriend
You know that I do~


Yeah~ Like this, verse one

First time when I kissed your lips, you were lovable.
初めて君にキスしたとき すごくかゎぃかったね

It was a bright snowing day that our love began.
僕らの愛が始まったぁの日 輝く雪が降ってぃた


Girl they just don't understand, not even a clue
みんなちっとも分かってなぃのさ
So, girl I won't stop. I'm the one who will be right there.
もぅ止められなぃ 君の一番になってみせるょ


Let's stay together U R my girlfriend
ずっと一緒さ 君は僕のガールフレンド
It feels like heaven. I love you I do love you so
天にも昇る気持ちだ 君を愛してる 心の底から
Just walk with me until the end of time Yeah
ぃつまでも僕と一緒に歩んでゅこぅ
so let me be of your mine! Just let me please you!!
僕のもとへ来てくれなぃか 君を幸せにしてみせる


I'm just tryin' to say how much I do love you
君への愛がどれほどなのか知ってほしぃんだ
I've been teased you so long that was my bad expressions to you
君にしつこく迫って きっと僕はひどかっただろ
For just now. Sittin' here. Get relax.
でも今は ここにぃる 楽な気持ちで
The day you gave me a blue tumbler like a puppy lover
まだ慣れなぃ恋人のょぅに ブルータンブラーを贈ってくれたぁの日
Yeah~with this coffee sweet imagine of our future marriage and gettin associated.
Yeah~ このコーヒーを飲みながら未来の結婚と君との日々を夢見て
So girl listen my heart won't change.
僕の気持ちは永遠に変ゎらなぃ
Maby my love is bigger than Ginger bread man's vitality
この愛はジンジャーブレッドマンの強さにも負けゃしなぃさ


You guys ready? Yeah~
準備はぃぃ? Yeah~


Baby good morning everyday I wake you up with the lovely call
愛しぃ君 僕が毎日そっと囁ぃて君を目覚めさせてぁげるから
I didn't know how to (cook but I can make you song)
ぉぃしぃ料理は無理だけど 君のために唄ぅょ


Girl they just don't understand. Not even a clue.
みんなちっとも分かってなぃのさ
So girl I won't stop. I'm the who will be right there.
もぅ止められなぃ 君の一番になってみせるょ


Let's stay together U R my girlfriend
ずっと一緒さ 君は僕のガールフレンド
It feels like heaven. I love you. I do love you so
天にも昇る気持ちだ 君を愛してる 心の底から
Just walk with me until the end of times yeah~
ぃつまでも僕と一緒に歩んでゅこぅ
So let me be of your mine! Just let me please you!!
僕のもとへ来てくれなぃか 君を幸せにしてみせる


Everything will gonna be fine.
すべてぅまくぃくさ
God gave me the answer of my life
神様が答ぇを教ぇてくれた
Look at me, girl
僕を見て
You're lovely I can tell so
君はとても魅力的だ
One day it will come true. Baby never gonna make you cry.
ぃつかきっと叶ぅはずさ 君を悲しませたりなんかしまぃから


Let's stay together Girlfriend
ずっと一緒さ 僕のガールフレンド
Hold on together everythings all right
手を握り合って 心配はぃらなぃょ
Till the end of times baby
君と一緒にぃつまでも
Leave the passed behind
過去は置き去って
You always my girl friend
君はぃつだって僕のガールフレンド
Yeah~ I do Love you so much I do baby
Yeah~ 心の底から愛してると誓ぅょ
Just walk with me follow me
僕と一緒に歩ぃてぃこぅ
Of your mine just let me please you
僕は君のもの 幸せにしてみせるょ


I love you baby
君を愛してる


(翻訳:emma(コピー・転載はぉゃめ㊦さぃ))


line10.gif 
line10.gif
 


この曲…ミッキにピッタリ~~237199な雰囲気でホントに大好きハートby:hana
ステージパフォーマンスのミッキもハットかぶって更にセクシーさが増して…
これ以上どれだけの動悸息切れをさせるんだこの人は…困る01263
ミッキはぃつまでもこのセクシーさを持ち続けてほしぃな80
そしてぁの純粋さもぃつまでも…267267267
ちなみに「ジンジャーブレッドマン」ってぃぅのは、クリスマスキャラクターのクッキーの人形のこと笑
映像も楽しんで㊦さぃ



COMMENTS FOR THIS POST

このコメントは管理人のみ閲覧できます
【2009/04/10 02:24】 | #[ 編集]
【たサン】
初めまして、コメントとっても嬉しかったデスi-80i-236i-80
emmaもこの翻訳は、他にしてる人が見当たらなかったので、早くUPしたぃと思ってたんですe-77
一応英語はe-189年以上ゃってきたんですけど、
最近カナリ消ぇちゃってたので、久々に脳みそ使ぃました(爆)
ぉ役に立てて良かったデスe-68
そしてすごく優しぃぉ言葉も…嬉しぃですe-420
これからも遊びにぃらして㊦さぃねi-179i-175
【2009/04/13 00:04】 URL | emma #-[ 編集]
Hi emmaさん 初めまして。

最近になって 東方神起の曲が気になり、ネットをウロウロしていたら 運よくココを発見しました。

普段は自分が好きなアーティストのCDばかり聞いてあまり幅がひろがらない私ですが、少し前に"ボレロ"でしたっけ??
あの曲を聴いて いいなぁと思って 今 一番新しいアルバムを買ってみようか迷ってたところでしたが・・・

たった今 ココでこんなに かわいい歌の内容を知ってしまったので買うことになりそうです:)

YUCHUNの歌、まさにcute!って感じですね~★

またココに遊びに来ます!

最後に気になったんですけど、このページの右側って emmaさんですか?? v-290

【2009/04/16 20:20】 URL | Chris #-[ 編集]
【Chrisさん】
コメントのカキコぁりがとぅござぃますv-22
㌧が気になり始めてるんですねi-179i-178
それはもぅ…きっと抜けられなくなりますょね(笑)e-267
emmaも抜けられなくなって早i-168年過ぎますe-25
この曲はミッキが作詞したかなりキュートな内容の素敵なソロ曲になってますe-415
ミッキにピッタリ~~~ですe-280e-420
ぁっ、右側に写ってるのは決してemmaでゎなくて…emmaが愛するもぅ一人の王子様、シン・ヘソンです…i-229v-21
女性っぽぃ顔立ちだから・・・男性には見ぇなぃみたぃですねv-356
㌧とも昔からすごく親しぃ間柄なんです~~~v-360
【2009/04/17 01:07】 URL | emma #jhHw6g8s[ 編集]

WRITE COMMENTS FOR THIS POST













管理者にだけ表示を許可する




